کد خبر: ۷۰۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲
به گزارش خبرخودرو، عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حمایت از تولیدات داخل بیان کرد: حمایت از سازندگان قطعات و تامین قطعات از داخل رونق تولید، رشد اشتعال زایی در کشور و کاهش قیمت خودروهای داخلی را به همراه خواهد داشت.


به گزارش خبرخودرو، عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حمایت از تولیدات داخل بیان کرد: حمایت از سازندگان قطعات و تامین قطعات از داخل رونق تولید، رشد اشتعال زایی در کشور و کاهش قیمت خودروهای داخلی را به همراه خواهد داشت.

حسین محمدصالحی دارانی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو عنوان کرد: خوشبختانه حضور قطعه سازان توانمند در کشور و رعایت استانداردهای لازم در ساخت قطعات خودرو موجب شده در تولید برخی قطعات، حرفی برای گفتن در بازارهای جهانی داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت قطعه سازان داخلی افزود: حمایت از سازندگان قطعات و تامین قطعات از داخل از این جهت که به رونق تولید و رشد اشتعال زایی در کشور کمک می کند، ضرورت دارد.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حمایت از تولیدات داخل بیان کرد: فرامین مقام معظم رهبری در چند سال اخیر نیز در راستای رونق تولید، رشد اشتغال زایی در کشور و بهره مندی از توانمندی شرکت های دانش بنیان بوده و تا زمانی که این ظرفیت در داخل وجود دارد ضرورتی به تامین قطعات از خارج نیست.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ساخت قطعات خودرو در داخل و تکیه برتوانمندی قطعه سازان قطعا منجر به افزایش تولید و کاهش قیمت خودروهای داخلی خواهد شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"